Lista cu documentele de interes public
Ø Regulament de organizare și funcționare al Consiliului local al orașului Aleșd
Ø Hotărârile Consiliului local al orașului Aleșd
Ø Componența Consiliului local al orașului Aleșd
Ø Declarațiile de avere și de interese ale aleșilor locali
Ø Rapoartele de activitate ale consilierilor locali și ale viceprimarului
Ø Rapoarte anuale conform Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională
Ø Dispozițiile cu caracter normativ emise de primarul orașului Aleșd
Ø Publicațiile de vânzare pentru bunurile mobile și imobile, transmise de executorii judecătorești
Ø Lista certificatelor de producător
Ø Lista certificatelor de urbanism
Ø Lista autorizațiilor de construire/demolare
Ø Planul urbanistic general al orașului Aleșd
Ø Planuri urbanistice zonale
Ø Planuri urbanistice de detaliu
Ø Zonarea teritorială a orașului Aleșd
Ø Nomenclatorul stradal
Ø Caiete de sarcini și documentații ce stau la baza organizării și desfășurării licitațiilor publice
Ø Contracte de achiziții publice
Ø Proces verbal deschidere oferte
Ø Raportul procedurii de atribuire a contractelor de achiziții publice
Ø Raportul privind achizițiile publice
Ø Programul achizițiilor publice în curs
Ø Lista obiective de investiții
Ø Bugetul local de venituri și cheltuieli
Ø Balanța și bilanțul contabil al Primăriei orașului Aleșd
Ø Strategii locale
Ø Organigrama
Ø Statul de funcții
Ø Regulamentul de ordine interioară
Ø Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului orașului Aleșd
Ø Declarațiile de avere și de interese ale funcționarilor publici
Ø Anunțuri în vederea ocupării funcțiilor publice vacante
Ø Anunțuri în vederea ocupării funcțiilor contractuale vacante
Ø Evidența dosarelor asistenților personali ai persoanelor cu handicap grav și a beneficiarilor de indemnizație lunară
Ø Lista informațiilor de interes public conform Legii nr. 544/2001
Ø Lista documentelor produse și/sau gestionate conform Legii nr. 544/2001
Ø Rapoarte anuale conform Legii nr. 544/2001
Ø Rapoarte de audit public intern
Ø Registrele agricole
Ø Lista beneficiari venit minim garantat
Ø Planul de acțiuni și lucrări de interes public pentru repartizarea orelor muncă pentru persoanele beneficiare de ajutor social
Ø Raportul semestrial privind activitatea desfășurată în condițiile Legii nr. 448/2006, republicată
Ø Evidența dosarelor de alocație de susținere și a beneficiarilor de ajutor pentru încălzirea locuinței
Ø Situații statistice privind activitatea de stare civilă
Lista cu documentele produse/gestionate de Primăria Aleșd
Ø Regulament de organizare și funcționare a Consiliului local
Ø Procese verbale ale ședințelor Consiliului local
Ø Hotărârile Consiliului local
Ø Declarațiile de avere și de interese ale aleșilor locali
Ø Dispozițiile primarului
Ø Documente privind înfrățirea cu alte localități
Ø Documente cu privire la organizarea și rezultatele recensămintelor
Ø Declarații de avere și de interese primar
Ø Agenda de lucru a primarului
Ø Statutul orașului
Ø Monografia
Ø Rapoarte cu privire la situația economică, socială și de mediu a unității administrativ teritoriale
Ø Strategia de dezvoltare a orașului Aleșd
Ø Regulament de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului orașului Aleșd și a serviciilor publice
Ø Regulamentul Intern
Ø Documentația și evidența monumentelor istorice și arhitectonice, arii protejate
Ø Documentația privind infrastructura localității
Ø Documentație privind nomenclatorul stradal
Ø Planuri urbanistice (PUG), zonale (PUZ), de detaliu (PUD)
Ø Studii de fezabilitate
Ø Caiete de sarcini, devize, situații de lucrări, recepții lucrări de interes public
Ø Cartea tehnică a construcțiilor aparținând domeniului public
Ø Certificate de urbanism
Ø Avize, acorduri unice de construcție
Ø Autorizații de construire, modificare, desființare
Ø Autorizații de înstrăinare a imobilelor
Ø Documentație, schițe privind delimitarea vetrei localităților, a intravilanului și extravilanului
Ø Documentații, studii, schițe de sistematizare a localităților
Ø Registru rol impozite
Ø Registru de venituri proprii
Ø Matricole de impozite pe terenuri, clădiri, mijloace de transport
Ø Extrase de rol
Ø Declarații impunere clădiri persoane fizice și juridice
Ø Declarații impunere mijloace de transport persoane fizice și juridice
Ø Declarații, situații mijloace de transport radiate
Ø Scutiri, reduceri de taxe și impozite
Ø Registru de debite
Ø Urmăriri creanțe, executări silite
Ø Somații, înștiințări de plată, popriri
Ø Organigrama
Ø Dosarele personale ale angajaților
Ø Contracte de muncă, carnete de muncă, dosare de pensionare
Ø Fișe, lucrări de evaluare performanțelor profesionale
Ø Declarații de avere și de interes ale angajaților
Ø Fișele postului
Ø Condică de prezență
Ø Buget
Ø Dări de seamă contabile
Ø Situații financiare
Ø Registrul de evidență a datoriei publice
Ø Contul de execuție bugetară
Ø Lista investițiilor publice
Ø Balanța de verificare
Ø Registru inventar al bunurilor imobile și documentația de reevaluare a acestora
Ø State de funcții
Ø State de plată
Ø Documentație privind îndeplinirea procedurii de publicitate a intenției de achiziție
Ø Documentație privind îndeplinirea procedurii premergătoare achiziției
Ø Documentație privind procedura de atribuire a lucrării(serviciului) – directă sau prin licitație
Ø Documentația depusă de ofertanți în cadrul procedurii de atribuire – documente de calificare
Ø Documentația privitoare la încheierea contractului de achiziție, derularea lui, grafic de execuție și plăți, recepția lucrării, garanții
Ø Rapoarte privind exploatarea lucrărilor contractate prin achizițiile publice
Ø Documentații privind intervențiile executate în limitele termenelor de garanție
Ø Regulament de organizare și funcționare a pieței
Ø Registru de evidență a litigiilor
Ø Dosare de judecată a litigiilor de proprietate, de contencios administrativ, în materie de dreptul muncii
Ø Executări silite asupra debitorilor
Ø Evidența persoanelor condamnate contravențional să presteze muncă în folosul comunității
Ø Registru de gaj
Ø Contracte bancare și gajurile de garantare a împrumuturilor
Ø Exproprieri
Ø Contracte de vânzare, de concesiune, de închiriere, de lucrări de investiții imobiliare, de prestări servicii, de furnizare electricitate, telefonie, apă, canal, salubrizare, de gestionare și pază a fondului forestier, de arendare, de pășunat, donații imobile în favoarea statului, schimburi de terenuri, convenții civile
Ø Evidență autorizații de funcționare persoane fizice și societăți comerciale
Ø Regulament de organizare și funcționare a comitetului local pentru situații de urgență
Ø Planul de intervenție, apărare și evacuare în situații de urgență și dezastre
Ø Dosarul operativ al evenimentelor și intervențiilor efectuate pe linia situațiilor de urgență
Ø Plan de mobilizare, lucrări privind apărarea națională
Ø Evidența rezerviștilor și a recruților
Ø Documentația de identificare a obiectivelor și a zonelor de risc în materia protecției mediului
Ø Planul de sesizare și intervenție în situații de risc
Ø Documentația de protecția muncii
Ø Registru corespondență
Ø Condică de expediere a corespondenței
Ø Condică de prezență a angajaților
Ø Nomenclator arhivistic al termelor de păstrare a documentelor
Ø Documente privind selecționarea, ordonarea și inventarierea documentelor din arhivă
Ø Registru de depozit arhivă
Ø Documente privind consultarea populației prin referendum și la alegerile locale, județene, parlamentare și prezidențiale
Ø Regulament de organizare și funcționare al SPAS (Cantină, Centru de zi, Centrul Multifuncțional, Creșă)
Ø Anchete sociale
Ø Documentație privind comunitatea romă
Ø Evidența beneficiarilor de venit minim garantat, de ajutor de încălzire, de alocație complementară, sprijin familial, ajutor monoparental
Ø Evidența beneficiarilor de indemnizații naștere, alocații, ajutoare de urgență
Ø Rapoarte de activitate ale asistenților personali
Ø Rapoarte de activitate ale asistenților comunitari
Ø Documentații control financiar intern
Ø Evidența producătorilor agricoli
Ø Documentație privind constatarea culturilor agricole calamitate și estimarea pagubelor
Ø Documente privind gospodărirea pășunilor și a fondului silvic
Ø Amenajamente silvice, pastorale
Ø Registre agricole
Ø Registru de evidență a transferurilor, transcrierilor operate în registrele agricole
Ø Situații statistice agricole
Ø Evidența cererilor de reconstituire a dreptului de proprietate, anexele validate de Comisia județeană cu beneficiarii dreptului de reconstituire a proprietății
Ø Evidența punerilor în posesie
Ø Documentațiile care au stat la baza eliberării titlurilor de proprietate
Ø Registre de stare civilă(naștere, căsătorie, decese) și documentele primare care stau la baza acestora
Ø Registre înregistrare cereri de divorț, certificate de divorț eliberate, livrete de familie, gestionare certificate de stare civilă;
Ø Listele CNP-urilor precalculate
Ø Dosare de transcriere a documentelor primare obținute de cetățeni români în străinătate
Ø Documente pentru reconstituirea și întocmirea ulterioară a actelor de stare civilă, rectificarea actelor de stare civilă, solicitări de schimbare a numelui, traducere sau ortografiere în limba maternă