ANUNŢ din data de 07.07.2025 privind declanșarea procedurii de transfer la cerere, pentru ocuparea unui post vacant aferent unei funcții publice de execuţie din cadrul DAS.
În temeiul prevederilor art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) – (3), (5), (6), (8¹) și (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare
Documente necesare și dată limită
Persoanele interesate pot depune la registratura primariei, cu sediul în str.Bobalna nr.3, Alesd, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, următoarele documente:
1. cerere de transfer,
2. curriculum vitae, modelul comun european;
3. copia actului de identitate;
4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și a altor documente care atestă efectuarea unor specializări și/sau perfecționări, în vederea verificării îndeplinirii condițiilor specifice din fișa postului standardizată/fișa postului, dacă aceste condiții sunt necesare ocupării postului;
5. copia carnetului de muncă și/sau adeverință eliberată de angajator după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcției, vechimea totală în muncă; adeverința eliberată de actualul angajator trebuie să ateste funcția publică în care este numită persoana care formulează cererea de transfer;
6. adeverința medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare funcţiei publice solicitate;
Copiile actelor menționate anterior, se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de evaluare.
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:
1. verificarea documentelor, în vederea selecției persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării postului vacant prin transfer;
2. proba interviu.
Termenul limită de depunere a documentelor: 31.07.2025, ora 15.00.
Calendarul de desfășurare:
· perioada de depunere a dosarelor: 18.07.2025 –31.07.2025;
· proba interviu în data de 04.08..2025, ora 13.00, la sediul Orasului Alesd
Interviul poate fi susținut doar de solicitanții declarați admiși la etapa de verificare a îndeplinirii condițiilor de ocupare a postului prin transfer la cerere și care dovedesc îndeplinirea competențelor specifice aferente funcției publice, pe baza documentelor depuse la dosar.
Solicitanții care au obținut cel mai mare punctaj la proba interviu sunt declarați admiși în vederea ocupării funcțiilor publice prin transfer la cerere.
Condiții specifice pentru ocuparea prin transfer la cerere a funcției publice de execuţie de inspector, clasa I, gradul profesional asistent (ID 538635 ), din cadrul Orasului Alesd – DAS – compartiment servicii sociale:
· studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in domeniul asistenta sociala;
· vechimea în specialitatea studiilor: minimum 1 an.
Fișa postului corespunzătoare funcției publice mai sus menționată este anexată prezentului anunț.
Informații suplimentare se pot obține la sediul institutiei, doamna Vinter Florica, inspector superior – resurse umane, telefon 0259342539.